Ігри у воді проходять в незвичайній для дітей обстановці. Вони складніше, ніж на суші, і вимагають більшого напруження. Ці ігри повинні відповідати наступним основним вимогам. Необхідно, щоб у грі одночасно брали участь всі знаходяться у воді. Потрібно підбирати ігри, що вимагають виконання енергійних рухів. Слід включати в урок гри, в яких вже знайомі хлопцям руху, застосовувані в плаванні, поступово переходять у нові. Можна проводити тільки такі ігри, при яких можливий постійний контроль вожатого над граючими. Рекомендується підбирати ігри, що вимагають найпростішого інвентарю. На організацію гри повинно йти мінімальний час. Не можна влаштовувати естафети, під час яких зайняті одна-дві людини, а всі інші стоять без руху.
В залежності від місцевих умов (берег, глибина води, обладнання місць для плавання) методика проведення гри змінюється. Однак схема її організації залишається постійною - пояснення гри, розучування її на березі і проведення у воді. Кожна гра повинна бути пов'язана з навчальним процесом і служити визначеної мети.
Ігри у воді слід проводити як на звичайних уроках, так і під час плавання ввечері.
Пояснення гри дається за таким планом. Хлопцям повідомляється назва гри, коротко пояснюється її зміст і перераховуються основні правила. Особливо підкреслюються умови, при яких присуджується першість.
Керівник повинен добре знати зміст і правила гри. Вибирати її треба з урахуванням віку хлопців і уміння їх плавати, а також в залежності від температури води і повітря. Чим нижча температура, тим жвавіше і коротше повинна бути гра. Місце для проведення гри треба ретельно перевірити, зазначивши глибокі місця. Для розподілу гравців по командах застосовується спосіб розрахунку за номерами.
Проводячи гру з дітьми 8-12 років, керівник по черзі призначає ведучого. Хлопці 13-15 років вибирають його самі. Ігри у воді проводяться окремо для хлопчиків і дівчаток. Перед тим як грати у воді, слід обов'язково розучити гру на березі. Для того щоб зробити зауваження, що відноситься до гри, керівник повинен її зупинити. До закінчення гри не можна виводити з неї окремих учасників.
Під час вечірніх занять з плавання рекомендується проводити дві-три гри. По закінченні гри потрібно оголосити її результати, вказавши на приклади хорошої гри окремих учасників, а також на допущені помилки.
В залежності від місцевих умов (берег, глибина води, обладнання місць для плавання) методика проведення гри змінюється. Однак схема її організації залишається постійною - пояснення гри, розучування її на березі і проведення у воді. Кожна гра повинна бути пов'язана з навчальним процесом і служити визначеної мети.
Ігри у воді слід проводити як на звичайних уроках, так і під час плавання ввечері.
Пояснення гри дається за таким планом. Хлопцям повідомляється назва гри, коротко пояснюється її зміст і перераховуються основні правила. Особливо підкреслюються умови, при яких присуджується першість.
Керівник повинен добре знати зміст і правила гри. Вибирати її треба з урахуванням віку хлопців і уміння їх плавати, а також в залежності від температури води і повітря. Чим нижча температура, тим жвавіше і коротше повинна бути гра. Місце для проведення гри треба ретельно перевірити, зазначивши глибокі місця. Для розподілу гравців по командах застосовується спосіб розрахунку за номерами.
Проводячи гру з дітьми 8-12 років, керівник по черзі призначає ведучого. Хлопці 13-15 років вибирають його самі. Ігри у воді проводяться окремо для хлопчиків і дівчаток. Перед тим як грати у воді, слід обов'язково розучити гру на березі. Для того щоб зробити зауваження, що відноситься до гри, керівник повинен її зупинити. До закінчення гри не можна виводити з неї окремих учасників.
Під час вечірніх занять з плавання рекомендується проводити дві-три гри. По закінченні гри потрібно оголосити її результати, вказавши на приклади хорошої гри окремих учасників, а також на допущені помилки.